Welcome to our website where we explore the Bible! Pleasure to meet you here!
May your journey into the world of the Holy Scriptures be engaging and inspiring!
You can change reading language: uk ru
Parallel
New King James Version
Переклад Огієнка
Spiritual Gifts: Unity in Diversity
Now concerning spiritual gifts, brethren, I do not want you to be ignorant:
Now concerning spiritual gifts, brethren, I do not want you to be ignorant:
А щодо духовних да́рів, то не хо́чу я, браття, щоб не відали ви.
Знаєте, що коли ви поганами були́, то ходили до німих ідолів, ніби воджено вас.
Тому́ то кажу́ вам, що ніхто, хто говорить Духом Божим, не скаже: „Нехай ана́тема буде на Ісуса“, і не може сказати ніхто: „Ісус — то Госпо́дь“, як тільки Духом Святим.
Є різниця між да́рами ми́лости, Дух же той Самий.
There are differences of ministries, but the same Lord.
Є й різниця між служі́ннями, та Господь той же Самий.
Є різниця й між ді́ями, але Бог той же Самий, що в усіх робить усе.
But the manifestation of the Spirit is given to each one for the profit of all:
І кожному дається ви́явлення Духа на ко́ристь.
for to one is given the word of wisdom through the Spirit, to another the word of knowledge through the same Spirit,
Одно́му бо Духом дається слово мудрости, а дру́гому слово знання́ тим же Духом,
а іншому віра тим же Духом, а іншому да́ри вздоро́влення тим же Духом,
to another the working of miracles, to another prophecy, to another discerning of spirits, to another different kinds of tongues, to another the interpretation of tongues.
а іншому ро́блення чуд, а іншому пророкува́ння, а іншому розпізнава́ння ду́хів, а тому різні мови, а іншому вия́снення мов.
But one and the same Spirit works all these things, distributing to each one individually as He wills.
А все оце чинить один і той Самий Дух, уділя́ючи кожному осібно, як Він хоче.
Unity and Diversity in One Body
For as the body is one and has many members, but all the members of that one body, being many, are one body, so also is Christ.
For as the body is one and has many members, but all the members of that one body, being many, are one body, so also is Christ.
Бо як тіло одне, але має членів багато, усі ж чле́ни ті́ла, хоч їх багато, то тіло одне, — так і Христос.
Бо ми всі одним Духом охрищені в тіло одне, — чи то юдеї, чи ге́ллени, чи раби, чи то вільні, — і всі ми напо́єні Духом одним.
If the foot should say, “Because I am not a hand, I am not of the body,” is it therefore not of the body?
Коли скаже нога, що я не від тіла, бо я не рука, — то хіба через це не від тіла вона?
And if the ear should say, “Because I am not an eye, I am not of the body,” is it therefore not of the body?
І коли скаже вухо, що я не від тіла, бо я не око, — то хіба через це не від тіла воно?
If the whole body were an eye, where would be the hearing? If the whole were hearing, where would be the smelling?
Коли б оком було ці́ле тіло, то де був би слух? А коли б усе слух, то де був би нюх?
But now God has set the members, each one of them, in the body just as He pleased.
Та нині Бог розкла́в чле́ни в тілі, кожного з них, як хотів.
And if they were all one member, where would the body be?
Якби всі одним чле́ном були́, — то де тіло було б?
But now indeed there are many members, yet one body.
Отож, тепер чле́нів багато, — та тіло одне.
And the eye cannot say to the hand, “I have no need of you”; nor again the head to the feet, “I have no need of you.”
Бо око не може сказати руці: „Ти мені непотрібна“; або голова знов нога́м: „Ви мені непотрібні“.
No, much rather, those members of the body which seem to be weaker are necessary.
Але чле́ни тіла, що здаються слабіші, значно більше потрібні.
And those members of the body which we think to be less honorable, on these we bestow greater honor; and our unpresentable parts have greater modesty,
А тим, що вважаємо їх за зовсім нешановані в тілі, таким честь найбільшу приносимо, і бридкі наші члени отримують пристойність найбільшу,
but our presentable parts have no need. But God composed the body, having given greater honor to that part which lacks it,
а нашим пристойним того не — потрібно. Та Бог змішав тіло, і честь більшу дав нижчому членові,
щоб поді́лення в тілі не було́, а щоб чле́ни одна́ково дбали один про о́дного.
And if one member suffers, all the members suffer with it; or if one member is honored, all the members rejoice with it.
І коли те́рпить один член, то всі чле́ни з ним те́рплять; і коли один член пошано́ваний, то всі члени з ним тішаться.
Now you are the body of Christ, and members individually.
І ви — тіло Христове, а зосібна — ви чле́ни!
And God has appointed these in the church: first apostles, second prophets, third teachers, after that miracles, then gifts of healings, helps, administrations, varieties of tongues.
А інших поставив Бог у Церкві поперше — апо́столами, подруге — проро́ками, потрете — учителя́ми, потім дав сили, також да́ри вздоро́влення, допомо́ги, управлі́ння, різні мови.
Are all apostles? Are all prophets? Are all teachers? Are all workers of miracles?
Чи ж усі апо́столи? Чи ж усі пророки? Чи ж усі вчителі? Чи ж усі сили чудодійні?
Do all have gifts of healings? Do all speak with tongues? Do all interpret?
Чи ж усі мають да́ри вздоро́влення? Чи ж мовами всі розмовляють? Чи ж усі виясня́ють?