Вітаю тебе на нашому сайті, де ми досліджуємо Святе Письмо! Ласкаво просимо!
Нехай твоя подорож у світ Біблії буде захоплюючою та надихаючою!
Ти можеш змінити мову читання: ru en
Правду кажу в Христї, не обманюю, як сьвідкує менї (й) совість моя Духом сьвятим,
      що великий менї смуток, і безустання болесть серцю моєму.
      Бо я сам бажав би бути відлученим від Христа за братів моїх, рідних менї по тїлу;
      вони ж Ізраїльтяне, їх усиновленнє, і слава, й завіти, й даваннє закону, й судженнє, і обітування;
      їх і отцї, з них і Христос по тїлу, що над усїм Бог, благословенний по віки. Амінь.
      Не те ж воно, наче б слово Боже не сповнилось; бо не всї ті, що від Ізраїля, сї Ізраїльтяне,
      анї всї дїти, тим що вони насїннє Авраамове; нї, в Ісаакові (рече) назветь ся тобі насїннє.
      Се єсть: не дїти тїлесні, се дїти Божі, а дїти обітування полїчені в насїннє.
      Слово бо обітування таке: Пори сієї прийду, і буде Сарі син.
      Не тільки ж (се); а й Ревека, що почала за одним разом од Ісаака, отця нашого;
      ще бо не родились, анї зробили нїчого доброго або лихого (щоб постанова Божа у вибранню пробувала, не по дїлам, а від Того, хто кличе),
      сказано їй, що більший служити ме меншому,
      яко ж писано: Якова злюбив я, а Ісава зненавидїв.
      Що ж скажемо? чи вже ж несправедливість у Бога? Нехай не буде.
      Глаголе бо Мойсейові: Помилую, кого помилую, і змилосерджусь, над ким змилосерджусь.
      Тим же воно нї від того, хто хоче, нї від того, хто біжить, а від милуючого Бога.
      Глаголе бо писаннє й Фараонові: Що на се іменно підняв я тебе, щоб показати на тобі силу мою, і щоб звістилось імя моє по всїй землї.
      Тим же то, кого хоче, милує, а кого хоче, ожорсточує (окаменює).
      Скажеш же менї: Чого ж іще й винуватить? хто встояв проти волї Його?
      Хто ж се ти, чоловіче, що змагаєш ся з Богом? Хиба скаже зроблене тому, хто зробив його: Нащо зробив єси мене так?
      Або не має власти ганчар над глиною, щоб з того самого місива зробити одну посудину на честь, а другу на нечесть?
      Коли ж, хотячи Бог показати гнїв свій, і явити силу свою, щадив у великому довготерпінню посуди гнїва, наготовлені на погибель,
      і щоб явити богацтво слави своєї на посудах милости, котрих наперед наготовив на славу,
      як і над нами, котрих покликав не тільки з Жидів, та й з поган?
      Як і в Осії глаголе: Назву немоїх людей людьми моїми, і неполюблену полюбленою.
      І буде на місцї, де сказано їм: Не мій ви народ, там назвуть ся синами Бога живого.
      Ісаїя ж покликує про Ізраїля: Хоч би було число синів Ізраїлевих як пісок морський, останок (тільки) спасеть ся:
      скінчивши бо слово, поскорить ся в правдї; бо скоро слово зробить Господь на землї.
      І яко ж прорік Ісаїя: Коли б Господь Саваот не зоставив нам насїння, були б ми, як Содома, й уподобились би Гоморі.
      Що ж скажемо? Що погане, котрі не вганяли за праведностю, настигли праведність, праведність, що од віри;
      Ізраїль же, вганяючи за праведностю, не настиг закону праведности.
      Чому? Тому, що (шукали праведности) не од віри, а якби од учинків закону; спіткнулись бо на камінь спотикання.
      Яко ж писано: Ось кладу в Сіонї камінь спотикання і камень поблазнї, а всякий, хто вірує в Него, не осоромить ся.
      ← (Римлян 8) | (Римлян 10) →