Вітаю тебе на нашому сайті, де ми досліджуємо Святе Письмо! Ласкаво просимо!
Нехай твоя подорож у світ Біблії буде захоплюючою та надихаючою!
Ти можеш змінити мову читання: ru en
Паралельне читання
Переклад Хоменка
Переклад Куліша та Пулюя
Ось чому немає тобі оправдання, хто б ти не був, о чоловіче, що судиш; бо в чому судиш іншого, ти сам себе засуджуєш: чиниш бо те саме, що судиш;
Тим без оправдання єси, всякий чоловіче, що судиш; у чому бо судиш другого, себе осуджуєш; те ж бо саме робиш, судячи (другого).
ми ж знаємо, що суд Божий відбувається по правді на тих, що таке чинять.
Знаємо ж, що суд Божий по істинї на тих, що роблять таке.
Чи думаєш про те, о чоловіче, — який судиш тих, що таке чинять, а сам таке робиш, — що ти суду Божого уникнеш?
Чи думаєш же, чоловіче, судячи того, хто таке робить, і роблячи те ж саме, що ти втечеш од суду Божого?
Або погорджуєш багатством його доброти, поблажливости і довготерпеливости, не знаючи, що Божа доброта тебе веде до покаяння?
Або богацтвом благости Його та вдержливости та довготерпіння погорджуєш? не знаєш, що благость Божа до покаяння тебе веде?
Та ти жорстокістю твоєю і нерозкаяністю серця збираєш гнів на себе в день гніву, коли об'явиться правдивий суд Бога,
По жорстокости ж твоїй і непокаянному серцю збираєш собі гнїв на день гнїву і відкриття праведного суду Бога,
тим, що витривалістю в добрім ділі шукають слави, чести і нетління — життя вічне;
тим, що терпіливостю в доброму дїлї шукають слави, та чести, та нетлїння — життє вічне;
а сварливим та неслухняним правді, але слухняним кривді — гнів та обурення.
а которі сварливі і противлять ся істинї, корять ся ж неправдї, (тим) ярость та гнїв.
Горе й утиск на всяку душу людську, що чинить зло: на юдея перше, потім грека;
Горе й тїснота на всяку душу чоловіка, що робить лихе, Жидовина перше, та й Грека;
слава ж і честь, і мир усякому, хто чинить добро: юдеєві перше, а потім грекові,
слава ж, честь і впокій усякому, хто робить добре, Жидовинові перше, та й Грекові.
Бо ті, що згрішили поза законом, поза законом і згинуть; а ті, що згрішили під законом, будуть суджені законом.
Скільки бо без закону згрішило, (стільки їх) без закону й погине; а скільки в законї згрішило, (стільки їх) законом суд прийме
Бо не слухачі закону справедливі перед Богом, а виконавці закону оправдаються.
(Не слухателї бо закону праведні перед Богом, а чинителї закону оправдять ся.
Бо коли погани, що не мають закону, з природи виконують те, що законне, вони, не мавши закону, самі собі закон;
Коли бо погане, не маючи закону, по природї законне чинять, то вони, закону не маючи, самі собі закон:
вони виявляють діло закону, написане в їхніх серцях, як свідчить їм їхнє сумління і думки, то засуджуючи їх, то оправдуючи, —
вони показують дїло законне, написане в серцях їх, як сьвідкує совість їх, і між тим думки їх одна другу осуджують, або оправдують);
в день, коли Бог, згідно з моєю Євангелією, судитиме тайні вчинки людей через Ісуса Христа.
в день, коли судити ме Бог тайни людські, по благовістю моєму, через Ісуса Христа.
Та коли ти, що звешся юдей, що спираєшся на закон і хвалишся Богом,
Ось ти Жидовин звеш ся, і почиваєш на законї, і хвалиш ся Богом,
ти, що знаєш його волю і, навчившись із закону, розбираєш, що краще,
і розумієш волю (Його), і розпізнаєш (що єсть) лучче, навчаючись із закону;
упевняєш себе, що ти провідник сліпим, світло тим, що в темряві,
і вповаєш на себе, що ти проводир слїпим, сьвітло тим, що в темряві,
виховник невігласів, учитель дітей, бо маєш у законі вираз знання і правди, —
наставник незмислям, учитель малолїткам, мавши образ розуму і істини в законї.
ти, отже, що інших навчаєш, себе самого не навчаєш! Проповідуєш не красти, а сам крадеш!
Навчаючи ж иншого, себе не навчаєш? проповідуючи не красти, сам крадеш?
Наказуєш не чинити перелюбу, і чиниш перелюб! Гидуєш бовванами, а чиниш святокрадство!
говорячи, щоб не робили перелюбу, робиш перелюб? гидуючи ідолами, крадеш сьвяте?
Ти, що хвалишся законом, переступом закону Бога зневажаєш.
ти, що хвалиш ся законом, переступом закону Бога зневажаєш?
Бо, як написано, через вас ім'я Боже зневажається між поганами.
Імя бо Боже через вас хулить ся між поганами, яко ж писано.
Обрізання корисне, коли виконуєш закон; а коли ти переступаєш закон, обрізання твоє стало необрізанням.
З обрізання бо є користь, коли чиниш закон; коли ж ти переступник закону, обрізаннє твоє сталось необрізаннєм.
Коли ж необрізаний пильнує постанови закону, то чи не порахується йому його необрізання за обрізання?
Коли ж необрізаний хоронить установи закону, чи необрізаннє його за обрізаннє не полїчить ся?
І необрізаний по природі, виконуючи закон, осудить тебе, що, не зважаючи на Письмо й обрізання, ти переступник закону;
І осудить необрізаннє по природї, котре сповняє закон, тебе, котрий з писаннєм і обрізаннєм переступник єси закону.
бо не той юдей, що є ним назовні, і не те обрізання, що назовні, на тілі,
Не той бо, хто явно (такий) єсть Жидовин, і не те, що явно по тїлу, обрізаннє,