Вітаю тебе на нашому сайті, де ми досліджуємо Святе Письмо! Ласкаво просимо!
Нехай твоя подорож у світ Біблії буде захоплюючою та надихаючою!

Ти можеш змінити мову читання: ru en


Паралельне читання

← (Римлян 2) | (Римлян 4) →

Переклад Хоменка

Переклад Турконяка

  • В чому вищість юдея? Або яка користь з обрізання?
  • Отже, які переваги мають юдеї, або яка користь з обрізання?
  • Велика з кожного погляду: їм бо, насамперед, були довірені пророцтва Божі.
  • Велика — у всіх відношеннях. Насамперед їм були довірені Слова Божі.
  • Що ж бо, коли деякі не повірили? Хіба ж їхня невірність знищить вірність Божу?
  • Що ж, коли деякі не увірували, то хіба їхнє невірство знищить Божу вірність?
  • Ясно, що ні! Треба визнати радше, що Бог правдомовний, а кожний чоловік брехливий, як написано: «Щоб ти оправдався у твоїх словах і переміг, коли будуть тебе судити.»
  • Зовсім ні! Адже Бог істинний, а кожна людина говорить неправду, як написано: Щоб Ти був виправданим у Своїх словах, і переможеш, коли будеш судитися!
  • Коли ж наша неправедність виявляє Божу праведність, то що скажемо? Чи ж Бог є несправедливий — по-людському говорю! — коли наводить гнів свій?
  • А коли наша неправедність виявляє Божу праведність, то що скажемо на це? Хіба Бог несправедливий, коли виявляє гнів? Говорю по-людському.
  • Зовсім ні! Бож як би Бог мав світ судити?
  • Але воно не так! Як же буде судити Бог світ?
  • Та коли Божа правда моєю неправдою більше сяє, йому на славу, то нащо мене ще як грішника судити?
  • Якщо моєю неправдою надмірно виявляється Божа правда для Його слави, то чому мене ще судити як грішника?
  • Чому ж тоді деякі нас очорнюють і деякі говорять, нібито ми кажемо: «Робімо зло, щоб із нього вийшло добро»? На таких суд справедливий.
  • Хіба не так, як деякі нас ганьблять, наговорюючи, що начебто ми кажемо: Робімо зло, щоб вийшло [нам] на добро? Справедливий суд на таких!
  • То що ж? Маємо перевагу? Зовсім ні! Бож ми перед тим обвинуватили юдеїв і греків, що вони всі під гріхом,
  • То що ж? Чи маємо ми перевагу? Зовсім ні! Ми вже раніше довели, що як юдеї, так і греки, — усі під гріхом,
  • як написано: «Немає справедливого, ані одного!
  • як написано: Немає ні одного праведного,
  • Немає тямущого, немає, хто шукав би Бога.
  • немає того, хто розуміє; немає того, хто шукає Бога.
  • Усі з дороги збилися, зробилися нікчемні! Немає, хто добро творив би, ані одного!
  • Усі збилися з дороги, зробилися непридатними; немає такого, хто б робив добро, немає ні одного!
  • Їхнє горло — гріб відкритий, до обману язик їх схильний, отрута гадюча у них під губами.
  • Їхня гортань — то гріб відкритий; своїми язиками кажуть неправду; отрута зміїна на їхніх губах.
  • Уста у них прокльонів повні і гіркоти.
  • Їхні уста повні прокляття та гіркоти;
  • Щоб проливати кров, швидкі їхні ноги.
  • їхні ноги швидкі, щоби проливати кров;
  • На їхніх дорогах злидні і руїна.
  • на їхніх дорогах — руїни і нещастя,
  • Вони не відають дороги миру.
  • а шлях миру їм не відомий.
  • Немає Божого остраху у них перед очима.»
  • Немає Божого страху перед їхніми очима!
  • Ми ж знаємо, що все, що закон говорить, тим, які під законом, говорить, щоб усякі уста замкнулись і щоб увесь світ визнав себе винним перед Богом,
  • Знаємо, що, коли говорить Закон, він говорить до тих, які перебувають під Законом, щоби замовкли кожні уста і щоб увесь світ підлягав під Божий суд.
  • бо ніхто не оправдається перед ним ділами закону: законом бо гріх пізнається.
  • Бо жодне тіло не оправдається ділами Закону, адже через Закон пізнається гріх!
  • Тепер же без закону з'явилася Божа справедливість, засвідчена законом і пророками;
  • Нині ж, незалежно від Закону, виявилася Божа праведність, про яку свідчать Закон і Пророки.
  • справедливість Божа через віру в Ісуса Христа для всіх, хто вірує, бо нема різниці.
  • А праведність Божа — через віру в Ісуса Христа в усіх [і на всіх], хто вірить, — бо немає різниці;
  • Всі бо згрішили й позбавлені слави Божої,
  • адже всі згрішили й позбавлені Божої слави,
  • і оправдуються даром його ласкою, що через відкуплення, в Ісусі Христі:
  • але оправдуються даром, Його благодаттю, через викуплення, що в Ісусі Христі.
  • якого видав Бог як жертву примирення, в його крові, через віру, щоби виявити свою справедливість відпущенням гріхів колишніх,
  • Його Бог дав як жертву примирення в Його крові через віру, щоби показати Свою справедливість у прощенні раніше вчинених гріхів, —
  • за час довготерпіння Божого, щоби виявити свою справедливість за нинішнього часу, — щоб він був справедливий і усправедливлював того, хто вірує в Ісуса.
  • у Божому довготерпінні; щоби показати Свою справедливість нинішнього часу, — що Він справедливий і оправдує того, хто вірить в Ісуса.
  • Де ж тоді хвальба? Вона виключена. — Яким законом? Діл? Ні, але законом віри.
  • Тоді де те, чим хвалитися? Воно виключене! Яким законом? Ділами? Ні, тільки Законом віри!
  • Бо ми вважаємо, що чоловік оправдується вірою, без діл закону.
  • Бо вважаємо, що людина оправдується вірою, незалежно від діл Закону.
  • Хіба Бог — тільки юдеїв, а не й поган? Авжеж, і поган,
  • Хіба Бог тільки для юдеїв, а не для всіх народів? Так, Він і для інших народів.
  • бо є лиш один Бог, що оправдує обрізаних завдяки вірі і необрізаних через віру.
  • Є один Бог, Який оправдує обрізання згідно з вірою і необрізання через віру.
  • То, значить, вірою ми касуємо закон? Ні, навпаки, ми його стверджуємо.
  • То що, ми скасовуємо Закон вірою? Зовсім ні! Ми утверджуємо Закон!

  • ← (Римлян 2) | (Римлян 4) →

    Історія оновлень Історія оновлень

    © UA biblenet - 2025