Вітаю тебе на нашому сайті, де ми досліджуємо Святе Письмо! Ласкаво просимо!
Нехай твоя подорож у світ Біблії буде захоплюючою та надихаючою!
Ти можеш змінити мову читання: ru en
Паралельне читання
Переклад Куліша та Пулюя
Новый русский перевод
Браттє, бажаннє мого серця і молитва (йде) до Бога за Ізраїля про спасеннє.
Братья, желание моего сердца и моя молитва к Богу о том, чтобы Израиль был спасен.
Сьвідкую бо їм, що ревність Божу мають, та не по розуму.
Я сам свидетель того, что они ревностно стремятся к Богу, но ревность их не основана на знании.
Не розуміючи бо праведностї Божої, і шукаючи свою праведність поставити, праведностї Божій не корили ся.
Не понимая праведности, что дает Бог, и пытаясь установить свою собственную, они не приняли праведности Божьей.
Кінець бо закону — Христос, на праведність кожному віруючому.
Христос — конец Закона,57 и отныне каждый верующий получает праведность.
Мойсей пише про праведність, що від закону: що которий чоловік робити ме се, жити ме ним.
Моисей так описывает праведность по Закону: «Исполняющий их будет жив благодаря им».58
А та, що од віри, праведність, так говорить: Не кажи в серцї твоїм: Хто зійде на небо? (се єсть: Христа звести додолу;)
Праведность, которая дается по вере, говорит: «Не спрашивай себя: кто же поднимется на небо?» — чтобы привести оттуда Христа.
або: Хто зійде в безодню? (се єсть: Христа з мертвих угору звести.)
Или: «Кто же спустится в бездну?» — чтобы воскресить Христа из мертвых.
А що ж глаголе (писаннє)? Близько тебе слово в устах твоїх і в серцї твоїм, се єсть слово віри, що ми проповідуємо;
Но что она говорит? «Слово близко к тебе, оно в твоих устах и в твоем сердце».59 Это и есть то слово веры, которое мы возвещаем!
щоб, коли визнавати меш устами твоїми Господа Ісуса, і вірувати меш в серцї твоїм, що Бог Його підняв з мертвих, ти спас ся.
Если ты исповедуешь своим языком, что Иисус есть Господь, и если ты веришь сердцем, что Бог воскресил Его из мертвых, то будешь спасен.
Серцем бо віруєть ся на праведність, устами ж визнаєть ся на спасеннє.
Потому что вера сердца дает человеку праведность, а исповедание уст приносит спасение.
Глаголе бо писаннє: Всяк, хто вірує в Него, не осоромить ся.
Писание говорит: «Верующий в Него не будет постыжен».60
Бо нема ріжницї між Жидовином і Греком; Він бо Господь усїх, богатий для всїх, хто призиває Його.
В этом между иудеем и язычником нет никакого различия — один и тот же Господь является Господом всех и обильно благословляет всех, кто взывает к Нему.
Всяк бо, хто призове імя Господнє, спасеть ся.
Ведь «каждый, кто призовет имя Господа, будет спасен».61
Як же призивати муть Того, в кого не увірували? як же вірувати муть, про кого не чули, як же чути муть без проповідаючого?
Но как им призывать Того, в Кого они не поверили? Как поверить в Того, о Ком не слышали? И как услышать, если никто им не будет возвещать?
А як же проповідати муть, коли не будуть послані? яко ж писано: Що за красні ноги благовіствуючих впокій, благовіствуючих про добре?
И как кто-либо может возвещать, не будучи посланным? Написано: «Как прекрасны ноги тех, кто возвещает Радостную Весть!»62
Та не всї послухали благовістя. Ісаїя бо глаголе: Господи, хто увірував голосу нашому?
Но не все израильтяне послушались Радостной Вести. Исаия говорит: «Господи, кто поверил слышанному от нас?»63
Тим же то віра (приходить) через слуханнє, слуханнє ж через слово Боже.
Итак, вера приходит от услышанного слова, слова о Христе.
Тільки ж глаголю: Хиба вони не чули? Нї, по всїй землї бо розійшов ся гомін їх і до кінцїв вселенної глаголи їх.
Но я хочу спросить, разве они не слышали? Конечно же слышали, ведь написано:
«Их голос проходит по всей земле,
их слова — до краев света».64
І ще питаю: Хиба не розумів Ізраїль? Первий Мойсей глаголе: Завдам вам зависти через (тих, що) не (єсть мій) нарід, народом безумним завдам жалю вам.
Тогда я спрашиваю: может быть, Израиль этого не понимал? Но ведь еще Моисей говорил словами Божьими :
«Я пробужу в вас ревность через тех,
кого и народом-то не назвать;
Я разгневаю вас глупым народом».65
Ісаїя ж зосьміливсь і глаголе: Знайшли мене ті, що не шукали, обявивсь я тим, що не питали про мене.
А Исаия смело говорит слова Божьи :
«Я найден теми, кто не искал Меня;
Я открылся тем, кто не спрашивал Меня».66