Вітаю тебе на нашому сайті, де ми досліджуємо Святе Письмо! Ласкаво просимо!
Нехай твоя подорож у світ Біблії буде захоплюючою та надихаючою!
Ти можеш змінити мову читання: ru en
Паралельне читання
Переклад Куліша та Пулюя
Переклад Турконяка
Тим же то тепер нема нїякого осуду тим, що в Христї Ісусї не по тїлу ходять, а по духу.
Тож немає тепер жодного осуду тим, які в Ісусі Христі [ходять не за тілом, а за Духом].
Закон бо духа життя в Христї Ісусї визволив мене від закону гріха і від смерти.
Тому що Закон Духа, тобто життя в Ісусі Христі, визволив тебе від закону гріха і смерті.
Позаяк закон, ослаблений тїлом, був безсилен, то Бог, піславши Сина свого в подобі тїла гріховного і ради гріха, осудив гріх у тїлї,
Адже що було неможливе для Закону через немічність тіла, — Бог, пославши Свого Сина в подобі гріховного тіла і задля гріха, засудив гріх у тілі,
щоб оправданнє закону сповнилось в нас, которі не по тїлу ходимо, а по духу.
щоб оправдання Закону здійснилося в нас, які ходимо не за тілом, а за Духом.
Которі бо по тїлу, ті думають про тїлесне, которі ж по духу, — про духовне.
Тому що ті, котрі за тілом, думають про тілесне, а ті, які за Духом, — про духовне.
Думаннє бо тїлесне — смерть, а думаннє духовне — життє і впокій.
Адже тілесні задуми — то смерть, а задуми Духа — то життя і мир,
Тим що думаннє тїлесне — ворогуваннє проти Бога; законові бо Божому не корить ся, та й не може.
оскільки тілесні задуми — ворожнеча проти Бога, тому що вони не коряться Божому Законові, та й не можуть.
Хто бо по тїлу, ті Богу вгодити не можуть.
І ті, хто живе по-тілесному, догодити Богові не можуть.
Ви ж не по тїлу, а в дусї, коли тільки Дух Божий домує в вас. Коли ж хто Духа Христового не має, то сей не Його.
Ви живете не по-тілесному, а Духом, тому що Божий Дух живе у вас. Якщо ж хто не має Христового Духа, той не Його.
Коли ж Христос в вас, тодї тїло мертве для гріха, дух же живий ради праведности.
А коли Христос є в вас, то хоча тіло мертве через гріх, але дух живе через праведність.
Коли ж Дух Того, хто воскресив Ісуса з мертвих домує в вас, то Воскресивший Христа із мертвих оживить і смертні тїла ваші Духом своїм, що домує в вас.
Якщо Дух Того, Хто воскресив Ісуса з мертвих, живе у вас, то Той, Хто підняв Христа з мертвих, оживить і ваші мертві тіла тим самим Духом, Який живе у вас.
Тим же то, браттє, ми довжники не тїлу, щоб по тїлу жити.
Тому, брати, ми не боржники тіла, щоби по-тілесному жити.
Коли бо живете по тїлу, то помрете; коли ж духом дїла тїлесні мертвите, будете живі.
Бо якщо живете по-тілесному, то маєте померти; якщо ж Духом умертвляєте тілесні вчинки, то будете жити.
Бо не прийняли ви духа неволї, знов на боязнь, а прийняли духа всиновлення, нимже покликуємо: Авва, Отче!
Тому що ви не одержали духа рабства знову на страх, але одержали Духа синівства, яким кличемо: Авва, Отче!
Сей самий Дух сьвідкує нашому духові, що ми дїти Божі,
Сам Дух свідчить нашому духові, що ми — діти Божі.
коли ж дїти, то й наслїдники, наслїдники Божі, а спільні наслїдники Христові, коли тільки з Ним страждемо, щоб з Ним і прославитись.
Якщо ж ми діти, то й спадкоємці, — спадкоємці Бога і співспадкоємці Христа, якщо тільки з Ним страждаємо, щоби з Ним і прославитися.
Думаю бо, що муки теперішнього часу недостойні слави, що має явитись в нас.
Бо я вважаю, що страждання теперішнього часу нічого не варті порівняно з майбутньою славою, яка має з’явитися нам.
Бо дожиданнє творива дожидає одкриття синів Божих.
Усе творіння з надією очікує з’явлення Божих синів.
Суєтї бо твориво підневолилось не по волї, а через підневолившого, в надїї,
Адже творіння підкорилося марноті не добровільно, а через того, хто його підкорив, з надією,
що й саме твориво визволить ся з неволї зотлїння на волю слави дїтей Божих.
що саме творіння буде визволене від рабства тління — для свободи слави дітей Божих.
Знаємо бо, що все твориво вкупі стогне і мучить ся аж досї.
Бо знаємо, що все творіння разом стогне і страждає аж донині.
Не тільки ж (воно), та й ми самі, первоплід духа маючи, й ми самі в собі стогнемо, ждучи всиновлення, избавлення тїла нашого.
Та не тільки воно, але й ми самі, маючи зачаток Духа, самі в собі стогнемо, очікуючи всиновлення та викуплення нашого тіла.
Надїєю бо спаслись ми; надїя ж видима не єсть надїя; що бо хто бачить, чого й надїятись?
Адже ми надією спаслися. Надія ж, яку бачимо, вже не є надією, бо хіба надіється хтось на те, що бачить?
Коли ж надїємось, чого не бачимо, терпіннєм ждемо.
Коли ж надіємося на те, чого не бачимо, то з терпінням очікуємо його.
Так же само й Дух помагає нам в немощах наших; про що бо молитись нам так, як треба, не знаємо, та сам Дух заступаєть ся за нас стогнаннєм невимовним.
Отак і Дух допомагає нам у наших немочах, адже не знаємо, за що і як маємо молитися, але сам Дух заступається [за нас] невимовними зітханнями.
Той же, хто вивідує серця, знає, яка думка в Духа; бо по Богу промовляє за сьвятих.
А Той, Хто досліджує серця, знає, які бажання Духа, бо Він заступається за святих з Божої волі.
Знаємо ж, що люблячим Бога, усе допомагає до доброго, котрі по постанові (Його) покликані;
Знаємо, що тим, які люблять Бога, котрі покликані за Його передбаченням, усе сприяє до добра.
бо котрих наперед узнав, тих наперед і призначив бути подобним образу Сина Його, щоб Він був первородним між многими братами.
Адже кого Він наперед пізнав, тих і визначив наперед, щоби були вони подібні до образу Його Сина, аби бути Йому первістком серед багатьох братів,
А кого наперед призначив, тих і покликав; а кого прикликав, тих і оправдив, а кого оправдив, тих і прославив.
а кого наперед визначив, тих і покликав, кого ж покликав, тих і оправдав, а кого оправдав, тих і прославив.
Що ж скажемо на се? Коли Бог за нас, хто на нас?
Що ж скажемо на це? Якщо Бог за нас, то хто проти нас?
Він, що свого Сина не пощадив, а за всїх нас видав Його, хиба ж з Ним і всього нам не подарує?
Той, Хто Свого Сина не пощадив, а видав Його за нас усіх, то хіба разом з Ним не подарує нам і всього?
Хто буде винуватити вибраних Божих? Бог же, той, що оправдує!
Хто буде звинувачувати Божих обранців? Бог — Той, Хто оправдує!
Хто ж се, що осуджує? (Та ж) Христос умер, ба й воскрес; Він і по правицї в Отця, Він і заступаєть ся за нас!
А хто судитиме? Ісус Христос, Який помер і воскрес, Який по правиці Бога, — Він і заступається за нас!
Хто нас розлучить од любови Христової? чи горе, чи тїснота, чи гоненнє, чи голод, чи нагота, чи біда, чи меч?
Хто нас відлучить від любові Христа? Чи страждання, чи утиски, чи переслідування, чи голод, чи нагота, чи небезпека, чи меч?
Яко ж писано: задля тебе вбивають нас увесь день, полїчено нас як овечок на заріз.
Так, як написано: За Тебе вбивають нас щодня, нас вважають за овець, призначених на заріз.
Та у всьому тому ми побіждаємо через Возлюбившого нас.
Але в цьому всьому перемагаємо — завдяки Тому, Хто нас полюбив.
Упевнив ся бо я, що нї смерть, нї життє, нї ангели, нї князївства, нї сили, нї теперішнє, нї будуче,
Адже я переконаний, що ні смерть, ні життя, ні ангели, ні влади, ні теперішнє, ні майбутнє, ні сили,