Вітаю тебе на нашому сайті, де ми досліджуємо Святе Письмо! Ласкаво просимо!
Нехай твоя подорож у світ Біблії буде захоплюючою та надихаючою!
Ти можеш змінити мову читання: ru en
Паралельне читання
Переклад Турконяка
Переклад Куліша та Пулюя
Тому немає оправдання тобі, будь-яка людино, котра осуджуєш, — бо в чому осуджуєш іншого, у тому сама себе осуджуєш, адже робиш те саме, що осуджуєш.
Тим без оправдання єси, всякий чоловіче, що судиш; у чому бо судиш другого, себе осуджуєш; те ж бо саме робиш, судячи (другого).
Ми ж знаємо, що є справедливий Божий суд на тих, хто таке робить.
Знаємо ж, що суд Божий по істинї на тих, що роблять таке.
Людино, невже ти вважаєш, що уникнеш Божого суду, осуджуючи інших за те, що сама робиш?
Чи думаєш же, чоловіче, судячи того, хто таке робить, і роблячи те ж саме, що ти втечеш од суду Божого?
Або нехтуючи багатством Його доброти, лагідності й довготерпіння, не знаєш, що доброта Божа веде тебе до покаяння?
Або богацтвом благости Його та вдержливости та довготерпіння погорджуєш? не знаєш, що благость Божа до покаяння тебе веде?
Через власну черствість і нерозкаяність серця збираєш собі гнів на день гніву і виявлення справедливого Божого суду.
По жорстокости ж твоїй і непокаянному серцю збираєш собі гнїв на день гнїву і відкриття праведного суду Бога,
тим, хто настирливістю в добрих ділах шукає слави, честі й нетління, — вічне життя,
тим, що терпіливостю в доброму дїлї шукають слави, та чести, та нетлїння — життє вічне;
а сварливим і тим, хто противиться правді, але віддається неправді, — лють і гнів.
а которі сварливі і противлять ся істинї, корять ся ж неправдї, (тим) ярость та гнїв.
Страждання і горе кожній душі людини, яка чинить зло, — насамперед юдеєві, потім грекові;
Горе й тїснота на всяку душу чоловіка, що робить лихе, Жидовина перше, та й Грека;
слава, честь і мир кожному, хто робить добро, — насамперед юдеєві, потім грекові,
слава ж, честь і впокій усякому, хто робить добре, Жидовинові перше, та й Грекові.
Адже ті, які без Закону згрішили, і загинуть без Закону, а які згрішили в Законі, будуть суджені згідно із Законом.
Скільки бо без закону згрішило, (стільки їх) без закону й погине; а скільки в законї згрішило, (стільки їх) законом суд прийме
Оскільки не слухачі Закону праведні перед Богом, але виконавці Закону будуть оправдані.
(Не слухателї бо закону праведні перед Богом, а чинителї закону оправдять ся.
Бо коли інші народи, не маючи Закону, природно діють згідно із Законом, то вони, не маючи Закону, самі собі є Законом.
Коли бо погане, не маючи закону, по природї законне чинять, то вони, закону не маючи, самі собі закон:
Вони виявляють, що діло Закону написане в їхніх серцях, про що свідчить їм їхнє сумління і думки, які то засуджують, то виправдовують одна одну,
вони показують дїло законне, написане в серцях їх, як сьвідкує совість їх, і між тим думки їх одна другу осуджують, або оправдують);
в той день, коли Бог, згідно з моїм благовістям, через Ісуса Христа судитиме таємне в людях.
в день, коли судити ме Бог тайни людські, по благовістю моєму, через Ісуса Христа.
Ось ти звешся юдеєм, заспокоюєш себе Законом, хвалишся Богом,
Ось ти Жидовин звеш ся, і почиваєш на законї, і хвалиш ся Богом,
знаєш Його волю і, навчений Законом, розрізняєш, що є краще;
і розумієш волю (Його), і розпізнаєш (що єсть) лучче, навчаючись із закону;
переконав себе, що ти є провідником для сліпих, світлом для тих, які в темряві,
і вповаєш на себе, що ти проводир слїпим, сьвітло тим, що в темряві,
вихователем нерозумних, учителем дітей; що ти маєш взірець знання та істини в Законі.
наставник незмислям, учитель малолїткам, мавши образ розуму і істини в законї.
Чому ж тоді, навчаючи іншого, себе самого не навчаєш? Проповідуєш не красти, а сам крадеш?
Навчаючи ж иншого, себе не навчаєш? проповідуючи не красти, сам крадеш?
Кажеш не робити перелюбу, а сам чиниш перелюб? Гидуєш ідолами, а здійснюєш святокрадство?
говорячи, щоб не робили перелюбу, робиш перелюб? гидуючи ідолами, крадеш сьвяте?
Ти хвалишся Законом, а порушенням Закону зневажаєш Бога, —
ти, що хвалиш ся законом, переступом закону Бога зневажаєш?
як ото написано, що через вас Боже Ім’я зневажається між народами.
Імя бо Боже через вас хулить ся між поганами, яко ж писано.
Адже обрізання дає користь, якщо виконуєш Закон; якщо ж ти є порушником Закону, то твоє обрізання стало необрізанням.
З обрізання бо є користь, коли чиниш закон; коли ж ти переступник закону, обрізаннє твоє сталось необрізаннєм.
Якщо необрізаний виконує постанови Закону, то хіба його необрізання не вважатиметься обрізанням?
Коли ж необрізаний хоронить установи закону, чи необрізаннє його за обрізаннє не полїчить ся?
І той, хто від природи не був обрізаний, але виконує Закон, він осудить тебе — того, хто через Писання та обрізання є порушником Закону.
І осудить необрізаннє по природї, котре сповняє закон, тебе, котрий з писаннєм і обрізаннєм переступник єси закону.
Тому що не той юдей, хто є ним з вигляду, і не те обрізання, що є назовні, на тілі.
Не той бо, хто явно (такий) єсть Жидовин, і не те, що явно по тїлу, обрізаннє,