Вітаю тебе на нашому сайті, де ми досліджуємо Святе Письмо! Ласкаво просимо!
Нехай твоя подорож у світ Біблії буде захоплюючою та надихаючою!
Ти можеш змінити мову читання: ru en
Паралельне читання
Переклад Турконяка
Синодальный перевод
Отже, які переваги мають юдеї, або яка користь з обрізання?
Итак, какое преимущество быть Иудеем, или какая польза от обрезания?
Велика — у всіх відношеннях. Насамперед їм були довірені Слова Божі.
Великое преимущество во всех отношениях, а наипаче в том, что им вверено слово Божие.
Що ж, коли деякі не увірували, то хіба їхнє невірство знищить Божу вірність?
Ибо что же? если некоторые и неверны были, неверность их уничтожит ли верность Божию?
Зовсім ні! Адже Бог істинний, а кожна людина говорить неправду, як написано: Щоб Ти був виправданим у Своїх словах, і переможеш, коли будеш судитися!
Никак. Бог верен, а всякий человек лжив, как написано: «Ты праведен в словах Твоих и победишь в суде Твоём».
А коли наша неправедність виявляє Божу праведність, то що скажемо на це? Хіба Бог несправедливий, коли виявляє гнів? Говорю по-людському.
Если же наша неправда открывает правду Божию, то что скажем? не будет ли Бог несправедлив, когда изъявляет гнев? (говорю по человеческому рассуждению).
Якщо моєю неправдою надмірно виявляється Божа правда для Його слави, то чому мене ще судити як грішника?
Ибо, если верность Божия возвышается моею неверностью к славе Божией, за что ещё меня же судить, как грешника?
Хіба не так, як деякі нас ганьблять, наговорюючи, що начебто ми кажемо: Робімо зло, щоб вийшло [нам] на добро? Справедливий суд на таких!
И не делать ли нам зло, чтобы вышло добро, как некоторые злословят нас и говорят, будто мы так учим? Праведен суд на таковых.
То що ж? Чи маємо ми перевагу? Зовсім ні! Ми вже раніше довели, що як юдеї, так і греки, — усі під гріхом,
Итак, что же? имеем ли мы преимущество? Нисколько. Ибо мы уже доказали, что как Иудеи, так и Еллины, все под грехом,
Усі збилися з дороги, зробилися непридатними; немає такого, хто б робив добро, немає ні одного!
все совратились с пути, до одного негодны; нет делающего добро, нет ни одного».
Їхня гортань — то гріб відкритий; своїми язиками кажуть неправду; отрута зміїна на їхніх губах.
«Гортань их — открытый гроб; языком своим обманывают; яд аспидов на губах их».
Знаємо, що, коли говорить Закон, він говорить до тих, які перебувають під Законом, щоби замовкли кожні уста і щоб увесь світ підлягав під Божий суд.
Но мы знаем, что закон, если что говорит, говорит к состоящим под законом, так что заграждаются всякие уста, и весь мир становится виновен пред Богом,
Бо жодне тіло не оправдається ділами Закону, адже через Закон пізнається гріх!
потому что делами закона не оправдается пред Ним никакая плоть; ибо законом познаётся грех.
Нині ж, незалежно від Закону, виявилася Божа праведність, про яку свідчать Закон і Пророки.
Но ныне, независимо от закона, явилась правда Божия, о которой свидетельствуют закон и пророки,
А праведність Божа — через віру в Ісуса Христа в усіх [і на всіх], хто вірить, — бо немає різниці;
правда Божия через веру в Иисуса Христа во всех и на всех верующих, ибо нет различия,
але оправдуються даром, Його благодаттю, через викуплення, що в Ісусі Христі.
получая оправдание даром, по благодати Его, искуплением во Христе Иисусе,
Його Бог дав як жертву примирення в Його крові через віру, щоби показати Свою справедливість у прощенні раніше вчинених гріхів, —
которого Бог предложил в жертву умилостивления в Крови Его через веру, для показания правды Его в прощении грехов, соделанных прежде,
у Божому довготерпінні; щоби показати Свою справедливість нинішнього часу, — що Він справедливий і оправдує того, хто вірить в Ісуса.
во время долготерпения Божия, к показанию правды Его в настоящее время, да явится Он праведным и оправдывающим верующего в Иисуса.
Тоді де те, чим хвалитися? Воно виключене! Яким законом? Ділами? Ні, тільки Законом віри!
Где же то, чем бы хвалиться? уничтожено. Каким законом? законом дел? Нет, но законом веры.
Бо вважаємо, що людина оправдується вірою, незалежно від діл Закону.
Ибо мы признаём, что человек оправдывается верою, независимо от дел закона.
Хіба Бог тільки для юдеїв, а не для всіх народів? Так, Він і для інших народів.
Неужели Бог есть Бог Иудеев только, а не и язычников? Конечно, и язычников,
Є один Бог, Який оправдує обрізання згідно з вірою і необрізання через віру.
потому что один Бог, Который оправдает обрезанных по вере и необрезанных через веру.