Вітаю тебе на нашому сайті, де ми досліджуємо Святе Письмо! Ласкаво просимо!
Нехай твоя подорож у світ Біблії буде захоплюючою та надихаючою!
Ти можеш змінити мову читання: ru en
Паралельне читання
Переклад Турконяка
Синодальный перевод
О, нерозумні галати! Хто звів вас [не коритися істині], адже перед вашими очима був зображений розп’ятий Ісус Христос?
О, несмысленные Галаты! кто прельстил вас не покоряться истине, вас, у которых перед глазами предначертан был Иисус Христос, как бы у вас распятый?
Лише про одне хочу від вас довідатися: ви одержали Духа через діла Закону чи від віри в те, що почули?
Сие только хочу знать от вас: через дела ли закона вы получили Духа или через наставление в вере?
Чи вже настільки ви нерозумні, що, почавши Духом, тепер закінчуєте тілом?
Так ли вы несмысленны, что, начав духом, теперь оканчиваете плотью?
Як багато ви натерпілися! І невже все даремно? О, коли б тільки даремно!
Столь многое потерпели вы неужели без пользы? О, если бы только без пользы!
Той, Хто вселяє у вас Духа і робить чудеса серед вас, чи здійснює Він це ділами Закону чи вірою в почуте?
Подающий вам Духа и совершающий между вами чудеса через дела ли закона сие производит или через наставление в вере?
Авраам повірив Богові, і це зараховано йому за праведність.
Так Авраам поверил Богу, и это вменилось ему в праведность.
Адже Писання, передбачивши, що Бог через віру оправдає язичників, благовістило Авраамові: В тобі благословляться всі народи!
И Писание, провидя, что Бог верою оправдает язычников, предвозвестило Аврааму: «в тебе благословятся все народы».
Тому ті, хто від віри, будуть благословенні разом з вірним Авраамом.
Итак, верующие благословляются с верным Авраамом,
А ті, які живуть ділами Закону, перебувають під прокляттям, бо написано, що проклятий кожний, хто не дотримується всіх приписів книги Закону, щоб їх виконувати.
а все, утверждающиеся на делах закона, находятся под клятвою. Ибо написано: «проклят всяк, кто не исполняет постоянно всего, что написано в книге закона».
А що Законом ніхто не оправдується перед Богом, то це ясно, оскільки праведний житиме вірою.
А что законом никто не оправдывается пред Богом, это ясно, потому что праведный верою жив будет.
Закон же не від віри, але хто виконує його, той житиме ним.
А закон не по вере; но кто исполняет его, тот жив будет им.
Христос викупив нас від прокляття Закону, ставши за нас прокляттям, тому що написано: Проклятий кожний, хто висить на дереві, —
Христос искупил нас от клятвы закона, сделавшись за нас клятвою, (ибо написано: «проклят всяк висящий на древе»),
аби благословення Авраама поширилося на язичників у Ісусі Христі, щоб ми одержали обітницю Духа через віру.
дабы благословение Авраамово через Христа Иисуса распространилось на язычников, чтобы нам получить обещанного Духа верою.
Брати, кажу вам по-людському: навіть затвердженого людьми заповіту ніхто не відкидає і нічого не додає до нього.
Братия! говорю по рассуждению человеческому: даже человеком утверждённого завещания никто не отменяет и не прибавляет к нему.
Авраамові ж та його Нащадкові були дані обітниці. Не сказано, що нащадкам, наче про багатьох, але як про одного: і твоєму Нащадкові, — Яким є Христос.
Но Аврааму даны были обетования и семени его. Не сказано: «и потомкам», как бы о многих, но как об одном: «и семени твоему», которое есть Христос.
Я кажу, що Завіту [про Христа], попередньо затвердженого Богом, Закон, який прийшов через чотириста тридцять років, не відкидає, аби скасувати обітницю.
Я говорю то, что завета о Христе, прежде Богом утверждённого, закон, явившийся спустя четыреста тридцать лет, не отменяет так, чтобы обетование потеряло силу.
Адже коли спадщина є від Закону, то вже не за обітницею. Авраамові ж Бог дав спадщину через обітницю!
Ибо если по закону наследство, то уже не по обетованию; но Аврааму Бог даровал оное по обетованию.
Тоді навіщо ж Закон? Він був даний для виявлення переступів і встановлений через ангелів рукою посередника, аж поки не прийде Нащадок, Якому була дана обітниця.
Для чего же закон? Он дан после по причине преступлений, до времени пришествия семени, к которому относится обетование, и преподан через Ангелов, рукою посредника.
Але посередник не є для одного, тоді як Бог один.
Но посредник при одном не бывает, а Бог один.
Та невже Закон є проти Божих обітниць? Зовсім ні! Якби був даний Закон, здатний оживляти, тоді праведність була б від Закону.
Итак, закон противен обетованиям Божиим? Никак! Ибо если бы дан был закон, могущий животворить, то подлинно праведность была бы от закона;
Але Писання замкнуло все під гріхом, щоб обітниця з віри в Ісуса Христа була дана тим, які вірять.
но Писание всех заключило под грехом, дабы обетование верующим дано было по вере в Иисуса Христа.
А поки прийшла віра, ми були бережені Законом, замкнені до майбутнього відкриття віри.
А до пришествия веры мы заключены были под стражею закона, до того времени, как надлежало открыться вере.
Тому Закон був нашим вихователем до Христа, щоб нам оправдатися вірою.
Итак, закон был для нас детоводителем ко Христу, дабы нам оправдаться верою;
Коли ж прийшла віра, то ми вже не під вихователем.
по пришествии же веры, мы уже не под руководством детоводителя.
Адже через віру в Ісуса Христа ви всі — сини Божі.
Ибо все вы сыны Божии по вере во Христа Иисуса;
Оскільки ви, які в Христа хрестилися, у Христа зодягнулися.
все вы, во Христа крестившиеся, во Христа облеклись.
Немає юдея, ні грека; немає ані раба, ані вільного; немає чоловічого роду, ні жіночого, бо в Ісусі Христі ви всі — одно.
Нет уже Иудея, ни язычника; нет раба, ни свободного; нет мужеского пола, ни женского: ибо все вы одно во Христе Иисусе.